Sesi Tatilde...

Posted 04:43 by sesiber in Etiketler: , , , , ,

Birkaç günlüğüne tatile gidiyorum. İstanbul' a gitmekten vazgeçtim. Annem, babam bizi çok özlemiş onlara gitmeye karar verdik. Hava durumunu dinlemedim ama keşke kar yağsa diyorum içimden. Hatta dışımdan da diyorum:) Bu fotoğraf bizim (annemlerin) evin yaklaşık 10 yıl önceki hali. O zamanlar ne güzel kar yağardı, çoluk çocuk, kuzenler gece yarılarına kadar karda oynar, karda yatar mehtabı izler, parmaklarımız buz tutmak üzere eve girip sıcacık sahleplerimizi içerdik.
Şimdilik hoşçakalın...


11 comment(s) to... “Sesi Tatilde...”

11 yorum:

GAMZELİ ANNE dedi ki...

iyi tatiller bizim içinde gez eğlen:))



eylulbahcesi dedi ki...

iyi tatiller sesi..evi görünce şaşırdım aynı benim annemlerin evine benziyor sadece bizimkinin rengi pembe mi fuşya mı tam tarif edemediğim bi renk:) vişne renginin daha canlısı yani..kimse adres sormuyor kısacası...ama model bu yani:)



Cocukla Cocuk dedi ki...

bu sene kara hasret kaldık ne yazıkki..iyi tatiller arkadaşım



nazardeymesin07 dedi ki...

iyi tatiller



GeCe dedi ki...

ay keşke ben de o evde kar manzarası eşliğinde sahlep içiyor olsam



embir dedi ki...

İyi tatiller sesicim, dinlen, eğlen mutlu mutlu dön aramıza. Muckkk



nrhnmrl dedi ki...

iyi tatiller umarım güzel bir kartopu oynarsınız biz oynayamıyoruz buralarda :=)



lemanice dedi ki...

bayıldım bu manzaraya derim.bu yıl hiç kar yağmadı bize hiç göremedik karı.çocuklarım da bayılıyo ama yok yok yok...valla mevsimler değişti.mikroplar havada asılı kaldılar bizim hayallerimiz gibi.



nalan dedi ki...

Hendekte benim için de gez.
Gerçi ben oranın baharını severim ama
özledim



sesiber dedi ki...

Hepinizin güzel yorumlarına çoook teşekkür ederim.
Eylül bizim ev de 3 yıldır pembe:)
Malesef kar yağmadı. Böyle karı ne zamandır göremedik aslında. Hatta 18-20 dereceydi sıcaklık, bahar gibiydi. Çoğunlukla balkonda oturduk. Biraz da dumansız hava sahası sayesinde. Annem püfürdetirken ben seyrettim. Onun yanında içmiyorum ben de:)
Nalan ablacım gezdim ama yaşlanmışım artık, oturmak daha iyi geldi.
Hepimiz için kış bitmeden esaslı bir kar keyfi diliyorum.



GeCe dedi ki...

sesi abla, şablon değişikliklerini yaparken aşağı kaymış ya, onun nedenni toplam genişliğin izin verdiğin genişlikten fazla olması o zaman sığmayıp aşağı iniyor . yaptığın tüm değişiklikleri toplam genişlie de ilave edersen sorun kalmaz.



Yorum Gönder