Ben Yapmadım- Elmalı Tablo

Posted 21:54 by sesiber in Etiketler: , , , , , ,
Bu tablonun benzerini ahşap boyama malzemelerimi aldığım bayanın dükkanında gördüm. Dekopaj uygulayarak yapmış. Çerçevesi sedefli beyazdı. Resmi çok beğendim. Malzemelerini alıp yapayım derken, aklıma fiyatını sormak geldi. O kadar uygun bir fiyat söyledi ki, çerçeve, boya, fotokopi kağıdı  alsam daha pahalıya geliyordu. Tutkal, vernik vs... evde vardı onları ve emeğimi hesaba katmıyorum daha..



Ben de koyu renk çerçevelisini sipariş verdim. Sipariş verirken söylemeyi unutmuşum. Kenarlarına yaldız eskitme istemiyordum. Neyse almaya gidince de birşey söylemedim. Çünkü benim hatamdı bu ayrıntıyı atlamak. Fena da olmamıştı ama ben bu heryere, herşeye yaldız olayından bayılacağım yakında. Evime de hiç uymuyor zaten. Çerçevede pek belli değil. Biraz da ben sonradan parmağıma eskitme kahve sürüp üzerinden hafif geçtim. Daha görünmez oldu.


6 comment(s) to... “Ben Yapmadım- Elmalı Tablo”

6 yorum:

gül dedi ki...

tablo güzel bir seçim sibelcim,
bu dükkan tam olarak nerde,
aynı tablodan bende yaptırabilirmiyim,
sevgiler



sesiber dedi ki...

mail adresini yazarsan açık adresi yazarım Gül. sesiber@gmail.com adresine yazabilirsin.
sevgiler benden...



beyaz mendil dedi ki...

Tabloyu ben de beğendim,iyi günler de kullan hayatım.Ben de adres alabilirmiyim.Sevgilerimle



ŞANSLI dedi ki...

Siz tabloyu nereye koyacaksınız bilmiyorum ama ben böyle tabloları mutfakta çok seviyorum.Ben de çok beğendim.Güle güle kullan canım.
Sevgiler...



sesiber dedi ki...

Şanslı zaten mutfak için yaptırmıştım. Bir yıldır mutfağımda asılı.



sesiber dedi ki...

beyaz mendil mail adresini yazarsan sevinirim.



Yorum Gönder