Dergilerden Yaptım 3...

Posted 01:55 by sesiber in Etiketler: , , , , , , , , , , , , , ,
Seve mıncıklaya yaptım bu çalışmaları. Daha önceki dergi sayfası değerlendirme çalışmamdan sonra tadı damağımda kalmıştı. Komşuma iki tane yaptık ama onun zevkine göre süslediğimiz için beni tatmin etmedi. Dergileri akşamları otururken komşularımla imece usulü kıvırıyoruz. Bendekilerden bunu ve daha sonraki postumda yayınlayacak olduğum diğerini yaptım. Bu Bodrum'a gitti... Yalıkavak'ta bir yazlığın verandasında görürseniz bilin ki teyzemin evi :)


İçinde Rulokat kutusu var. Kuş, yusufçuk ve çiçek figürlerini keçeden yaptım. Yo-yolar pamuklu kumaşlardan. Birinin içini doldurdum hatta... Kuşların iki yönünü farklı renklerde çalıştım. Yusufçuk yapmak çok kolay ve zevkli, tavsiye ederim :)
Sutaşı kullanmayı çok seviyorum, takip edenler bilir. Tabii ki de; püskül imzam zaten...


j
Geçen sefer dergi sayfalarını düz kıvırmıştım, çok zor olmuştu. Bu sefer verev kıvırdım, çok daha pratik.

16 comment(s) to... “Dergilerden Yaptım 3...”

16 yorum:

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Gerçekten çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Sevgiler.



* ஐ * : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : * ஐ * dedi ki...

Ben buna bitmiştim zaten, hatun bana çalış nerede annem benim cicimmmm :)



Marifetli Peri dedi ki...

Bu da diğerleri gibi çok şeker olmuş. Eline sağlık.



GeCe dedi ki...

çok şeker olmuş verev kıvırmak daha kolay olmuştur



suzy dedi ki...

olağanüstü çok güzel ve zevkli olmuş, neşeli bir yönü de var... Çok beğendim elinize sağlık.



Yelda dedi ki...

Ellerine sağlık süper olmuş
Sevgiler



Bilges dedi ki...

BAYILDIM .. ve bloguma link verdim .. kızmazsın di mi...



SMİLENA dedi ki...

resman bayıldım.hele o figürler.yusufçuk hastasıyım.çok çok güzel eline sağlık canım



herşeyden azıcık dedi ki...

Dur bende yapayım balide şu senelerdir biriken evim dergileri sonunda bir işe yarasın ufacık bir çan takayım bir tarafına sallandıkça seni hatırlatır bana:))Ellerine sağlık gerçektende çok güzel.



nrhnmrl dedi ki...

çok şirinler ellerine sağlık :)



Kapkara Camdan Kelebek dedi ki...

İnanılmaz sevimli olmuş bayıldım.
Renkler ve yaptığın iş o kadar güzel ki...Tam yaz havasında.Bunu kışın kullansan bile ortamı yaza çevirir.
Ellerine sağlık canım.

Bu arada benim sana ve melanj'a gönderdiğim ellerim ulaştı mı canım?

Birde ben blog ardesimi
http://kapkaracamdankelebek.blogspot.com/
yaptım. eski adresimden bloğuma ulaşılamayacak haberin olsun sibel'ciğim.



Çiğdem dedi ki...

gerçekten çok hoş bir çalışma,asıldığı yere de yakışmış.



nedret dedi ki...

Biliyorsun kâğıt kıvırmakta üstüme yoktur.Bundan da denersem ''kopye çekmiş'' deme e mi?Ellerine sağlık.



owl dedi ki...

ne diyeyim müthiş olmuş canım yine :) eline sağlık :)



sesiber dedi ki...

Ne güzel yorumlar bunlar. İçimi açtınız.
Durucum ellerin geldi. Çok teşekkür ederim. Yeni adresini ekledim.
Bilges bloguna geldim, yazdım:)
Neduk aşkolsun, çok memnun olurum.
Eda'cım seninle de mailleştik:)



dilevser'in dedi ki...

çok güzel olmuş bu ellerine sağlık, cıvıl cıvıl rengarenk harika valla.. bu arada bahçe de süper :)



Yorum Gönder