1OMarifet Logo Mimi...

Posted 17:56 by sesiber in Etiketler: , , , , ,


1omarifet üyesi blog sahibi arkadaşları bazen tesadüfen yaptıklarından tanıyorum ya da yaptıkları bir işi görüp "bunu marifette görmüştüm, hangi üyeydi acaba" diyorum.

Benim nickim hemen heryerde aynı. Blog ismiyle 1omarifet nicki aynı olmayanlar için ya da 1omarifet üyesi olduğumuzun bilinmesi için Gelincikler'in 10marifet broşundan bu logoyu hazırladım. Gadget eklerken de http://www.10marifet.org/uye/sesiber
şeklinde hesabıma yönlendirdim.

Bloguna eklemek isteyenler yazısız halini kopyalayıp alıp üzerine kendi nicklerini yazıp bloglarına eklerler ve hesaplarına bağlarlarsa birbirimizi daha kolay buluruz diye düşündüm.
Kolay gelsin...

27 comment(s) to... “1OMarifet Logo Mimi...”

27 yorum:

sergun dedi ki...

çok güzel fikir sesi, ben de ekliyorum bloğuma hemen:)



Pelin dedi ki...

Çok güzel. Hemen ekleyeceğim bloguma..



nazardeymesin07 dedi ki...

çok güzel çalışmalar var sayfanda arkadaşım ellerine sağlık güzel bir gün dileklerimle



lavantin dedi ki...

sesicim harika bir fikir bende en kısa zamanda ekliycem,bu arada bloğun bu haliyle hoşuma gitti kolay gelsin arkadaşım



lavantin dedi ki...

imdattt ekleyemedim yardımcı olabilirmisin sesi



hobilerim ve ben dedi ki...

merhabalar...blogunuzdaki elişlerinize bayıldım... hepsi birbirinden güzel...ellerinize sağlık...



saniye dedi ki...

bende eklicem arkadaşım ama şu yönlendirmeyi anlayamadım açıklarsan seviniri



sesiber dedi ki...

Çok teşekkür ederim .
Lavantin nasıl yarıdmcı olayım, nered takıldın?



sesiber dedi ki...

Şöyle anlatayım o zaman.
Sağ üstte "özelleştir" butonuna tıklayınca çıkan sayfadan "gadget ekle" yi seçip çıkan seçeneklerden "resim" olanını seçiyoruz. Gözat butonundan resmi seçip, üst sırada "bağla" yazan yerdeki boşluğa 1omarifet hesabımızın linkini kopyalayıp yapıştırıyoruz. Yani resme tıklandığında bu link açılsın diye. Kaydeti seçip gadgeti istediğimiz yere kaydırıyoruz.



lemanice dedi ki...

evet yanlız kuşlar,kapı süsleri,ada ve naz hepsi hepsi çok hoş ellerine sağlık.sevgiler.



ebrugzo dedi ki...

ben de ekledim :) anlatım için de teşekkürler ayrıca ben de yapabildim o sayede:)



lavantin dedi ki...

tşk sesicim oldu,güzel paylaşımlara



sesiber dedi ki...

Lemanice teşekkürler. Ebru, Lavantin geliyorum bakmaya:))



GeCe dedi ki...

bende yapayım ama bir süredir giremiyorum malesef tüm hafta sonumu ona ayıracağım gibi görünüyor



Çiğdem dedi ki...

teşekkürler fikir için,ben de ekledim.Ama genelde blokta gösterdiğimiz işlerimiz onmarifette de var:)



Yelda dedi ki...

Canım yaaa beceremedimm
niye olmuyoo



sesiber dedi ki...

çiğdem işleri görmek değil maksat, birbirimizi tanımak, komün olmak. Başka planlarım var bu konuyla ilgili. Ülkeyi temsil edeceğiz ona göre:))
Yelda nerede takıldın, yerleştirmede mi?



nalan dedi ki...

bunun senin başının altından çıktığını anlamalıydım:))))
ben henüz denemedim ama herhalde beceremem yelda yapamadığına göre



embir dedi ki...

Sesicim fikir süper hemen ekleyeceğim.



Sibella dedi ki...

Ben de ekledim Sibelcim, ne zamandır aklımdaydı böyle birşey, çok iyi oldu, teşekkürler :))



GÖNÜLDEN ELE dedi ki...

BENDE YAPTIMM:))
ÇOK GÜZEL BİR FİKİR OLDU.aKLINLA BİN YAŞA:))
TEŞEKKÜRLER.GÜZEL GÜNLER.



Haydi mutfağa dedi ki...

teşekkürler sesiber,hemen bloğuma ekleyeyim,sağolasın.



selmatozan dedi ki...

yaptım yaptım:) yardım için teşekkür ederim..



hobigiller2 dedi ki...

teşekkürler bende yapabildim sayenizde.sevgiler.



eylulbahcesi dedi ki...

güzel fikir olmuş sibel cim teşekkürler ben de ekledim oldu



*ayliz* dedi ki...

yardımın için çok teşekkürler bende ekledim şimdi



cafemis dedi ki...

merhaba,tüm bloglarımı taşıdığım yeni ve son adresimi ben de bu oluşumun içine dahil etmek istiyorum,anladığım kadarıyla,buraya linkimizi yazıp logoyu kendi blogumuza eklememız lazım bır de sızın lınkınızı almamız gerekıyor,yanlısım varsa yardımcı olursanız sevınırım,akdenızden kucak dolusu sevgıler



Yorum Gönder